Välimeedia (OOH – Out of home)

Välimeediaks võib nimetada kõiki avalikus ruumis olevaid meediapindasid. Välimeediat kasutatakse tihti toetava kanalina mõne teise meediakanali kõrval või tehakse massiivne välireklaami kampaania ning lisatakse toetuseks online- , raadio-, või trükireklaame.
Välimeedia on suurepärane kanal brändi teadlikkuse tõstmiseks ja tarbija usalduse kasvatamiseks teie ettevõtte vastu.
Välimeedia on üks kõige loogilisemaid valikuid lokaalseks reklaamiks kui soovite kliente endani suunata konkreetses piirkonnas.

Digitaalne Välimeedia (DOOH – Digital out of home)

Digitaalsed lahendused välimeedias on viimaste aastate jooksul olnud tugevas kasvutrendis ning enim eelistatakse LED-väliekraane linnapildis mis on tasapisi üle võtmas staatilisi välimeedia plakateid. Põhjuseks on võimalus lisada reklaamile rohkem loovaid ja liikuvaid lahendusi.

 

Toome allpool välja põhjuseid, miks eelistada digiekraane staatilisele välimeediale:

Madalamad kulud
Staatiliste plakatitega kaasneb alati iga kujunduse ja formaadi printimine ja paigaldamine mis on küllaltki ressurssi nõudev ja vajab pikemalt ette planeerimist.
Digiekraanidele saab kiirelt paigutada värsket infot ning erinevate sõnumite näitamist automatiseerida. Lisaks jäävad ära lisakulud reklaami paigaldamise ja printimise eest. Selle eelarve saab nüüd suunata kampaania pikendamiseks.

Varieeruv sisu
Digiekraanidel on reklaamid alati roteeruvad ning pakuvad tarbijatele pidevalt uut ja huvitavat infot. See muudab tarbija ka info osas vastuvõtlikumaks. Staatilistel välimeedia pindadel jääb kujundus nädalateks samasuguseks ning võib tarbija jaoks muutuda tapeediks linnapildis.

Loovamad võimalused reklaami loomiseks
Digitaalne välimeedia annab võimaluse luua reklaame näiteks vastavalt ilmale või ajatsoonidele.
Ekraanidele on võimalik suunata automaatselt erinevaid klippe kui ilm on päikeseline, vihmane või lumine. Hea lahendus kui teie toodet/teenust mõjutab ilmastik.
Lisaks saab näidata erinevaid reklaame ka hommikul, päeval ja õhtul.

Miks turundajatele digitaalne välimeedia meeldib?

Peamiseks põhjuseks on kindlasti LED-väliekraanide eriti hea silmapaistvus. Tihtipeale asuvad LED-ekraanid tiheda liiklusega kohtades tagamaks reklaami jõudmise võimalikult suure hulga inimesteni. Kui näiteks tele -või online reklaame on võimalik vahele jätta või blokeerida, siis välimeedias seda teha ei saa – kui teie klipp on ekraanil, siis mängitakse see lõpuni ning tõenäoliselt seda ka märgatakse.

Loe lisaks: https://www.bestmarketing.ee/uudised/2019/09/24/miks-kasutada-valimeediat/